Uniwersytecki
Szpital Dziecięcy
w Krakowieul. Wielicka 265, 30-663 Kraków

Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie  ⁄  Aktualności  ⁄  Finał akcji „Razem ratujmy małe serduszka”

Finał akcji „Razem ratujmy małe serduszka”

155 partnerów handlowych firmy WIŚNIOWSKI dołączyło do akcji „Razem ratujmy małe serduszka”. Jej celem było zebranie funduszy na specjalistyczny sprzęt do ratowania życia małych pacjentów Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie. Razem przekazali klinice pół miliona złotych! Czek na tę kwotę 5 grudnia wręczyła Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI profesorowi Januszowi Skalskiemu, prezesowi Fundacji Schola Cordis.
Do akcji marki WIŚNIOWSKI dołączyło 155 firm z całej Polski. Patronat medialny objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki, a działania w social mediach wsparł dziennikarz Filip Chajzer.
W kinach studyjnych obejrzeć można było spot promocyjny z udziałem wybitnego kardiochirurga prof. Janusza Skalskiego.
Nasi partnerzy handlowi zdecydowali się wspólnie przekazać klinice ponad 199 tys. złotych. Zgodnie z obietnicą marka WIŚNIOWSKI miała podwoić tę kwotę. Wiemy jednak, jak duże są potrzeby oddziału i jesteśmy przekonani, że każda złotówka, która trafia do tego szpitala ma nieobliczalną wartość. Z tym większą satysfakcją przekazujemy pieniądze na jego funkcjonowanie – mówiła podczas spotkania prezes Krystyna Baran, wypisując na czeku kwotę aż 500 tys. złotych. To o 100 tys. więcej niż marka początkowo deklarowała.
Czek na pół miliona złotych odebrał z rąk prezes Krystyny Baran kierownik kliniki kardiochirurgii dziecięcej prof. Janusz Skalski.
– Jesteśmy bardzo miło zaskoczeni wysokością tej kwoty. Żadne dotychczasowe akcje nie przyniosły takiego efektu finansowego, jak ta z firmą WIŚNIOWSKI. Marzyliśmy
o echokardiografie, teraz to marzenie będziemy mogli spełnić. Kupimy sprzęt z najwyższej półki, który będzie służył przez wiele lat. Uratujemy dzięki niemu nie jedno, a tysiące dzieci. To wspaniałe, że może liczyć na wsparcie tak prężnie działających firm. Jestem ogromnie wdzięczny wszystkim tu obecnym, zrobiliście coś pięknego!
– mówił prof. Janusz Skalski.
Dodatkowo dzięki działaniom reklamowym marki na subkonto fundacji Schola Cordis, zbierającej fundusze na funkcjonowanie kliniki kardiochirurgii, wpłynęło 13 tys. złotych od indywidualnych darczyńców. To dar serc o ogromnej wartości dla małych pacjentów krakowskiej kliniki kardiochirurgii.

Finał akcji "Razem ratujmy małe serduszka", 05.12.2017, fot. Wiśniowski
reklama